لیفت پیشانی در اصفهان
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

لیفت ابرو و پیشانی در اصفهان 

جراحی لیفت ابرو و پیشانی به رفع افتادگی ابرو و پیشانی و سفت شدن آنها کمک می کند. در اثر گرانش زمین، ابروها و پیشانی، بسیاری از بافت های بدن دچار افتادگی می شوند. جراحی لیفت ابرو می تواند ظاهر جوان ابروها را بازگرداند و تناسب بهتری برای صورت فراهم کند. روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که شامل تکنیک برش در نواحی مختلف و با اندازه های مختلف می باشد.

ابروهایی با ظاهری جوانتر و با حالتی صحیح که دارای قوس مناسب هستند می توانند تاثیر زیادی در ظاهر فرد داشته باشند. اگر دم ابرو در موقعیت مناسب و بالاتر قرار گیرد، می تواند ظاهر فرد را به طور کلی تغییر دهد. با افزایش سن، ابروها افتاده و صاف می شوند. اگر ابروهای شل و افتاده انجام ژست های مختلف برای صورت را دشوار می کند، می توانید از روش لیفت ابرو استفاده کنید و یک سوم بالایی صورت را جوان سازی کنید. لیفت صورت نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد که توسط جراح پلاستیک انجام می شود. سالانه هزاران نفر تحت عمل جراحی لیفت ابرو قرار می گیرند و نتیجه این جراحی بسیار موفقیت آمیز است.

 

روش های جراحی لیفت ابرو و پیشانی

جراحی لیفت پیشانی با تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر یک از تکنیک های جراحی با توجه به شرایط و انتخاب صحیح می تواند با نتایج مطلوب همراه باشد. در اکثر موارد جراحی لیفت پیشانی برای افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند انجام می شود که به دلیل افزایش سن و اثرات جذاب این اتفاق می افتد. لیفت ابرو از تکنیک های جراحی باز و بسته استفاده می کند و در برخی موارد از تکنیک آندوسکوپی برای انجام این جراحی استفاده می شود. در این جراحی معمولاً برش هایی در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود اما گاهی اوقات برش ها در پیشانی یا بالای پلک ها ایجاد می شود.

 

لیفت آندوسکوپی پیشانی

وقتی صحبت از بلفاروپلاستی می شود، جراح ارتباط بین پیشانی، ابرو و پلک بالایی را بررسی می کند. در بیشتر موارد، بیماران به جای افتادگی پلک، ابروهایشان افتاده است. به همین دلیل جراحی لیفت پیشانی توسط پزشک توصیه می شود. روش های مختلفی برای انجام جراحی لیفت پیشانی استفاده می شود، اما رایج ترین روش ها لیفت آندوسکوپی است. لیفت آندوسکوپی پیشانی با هدف لیفت پیشانی با کمترین جای زخم و تخریب بافت انجام می شود، علاوه بر این به رفع تمامی خطوط روی پیشانی کمک می کند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: